fredag 2. desember 2011

Die wiljen des folkes


Alright! Her har altså Jernbaneverket stengt porten og hengt opp ein lapp om at no må gå over gangbrua. Det syner berre at dei ikkje anar at grunnen til at me går i gangtunnelen er for å kome oss til toga. Eg mistenkjer dei for å ha trudd det gjennom heile planleggjinga.
Men let folk seg stoppe. Då minusgradene kom til byen, tok eg igjen toget. Og til mi store glede har eg funne ut at dette ikkje er ein einsam kamp:

Her har altså mange på vegne av vanvittig mange andre laga seg ein ny sti. Det er som ein maurkoloni som ikkje let seg stoppe. Toget til høgre er ekspressen i rørsle, så trygt er det ikkje. Det legg tydlegvis ingen dempar for snarvegjakta.

3 kommentarer:

  1. Vil du verkeleg ha eit samfunn der alle lagar sine eigne vegar? Kvar mann sitt lyntog?

    SvarSlett
  2. Eg skal rapportere dykk for misbruk. Impact.
    Send meg en mail.

    SvarSlett